Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Hamster - Η μειονεκτική θέση των κατοικίδιων των 4 ευρώ


Προσοχή, δαγκώνει!
Για αρκετό καιρό η Ιρα με έπρηζε να αγοράσουμε ένα χάμστερ. Μεταξύ μας τώρα, η ιδέα ήταν δική μου, αλλά έπρεπε να την λανσάρω σαν δικιά της για να απαλλαγώ από την καθημερινή φροντίδα που ακούω ότι απαιτούν τα κατοικίδια. Με τεχνικές που έμαθα βλέποντας το ‘Ιnception’, την έπεισα ότι εκείνη ήταν που τα ήθελε. Για να γίνω ακόμα πιο πιστικός, ήμουν αρνητικός στην ιδέα. Τελικά με ‘έπεισε’, λέγοντας μου ότι θα τα ταΐζει η ίδια και πήραμε δύο (ήταν σε προσφορά).

Ομολογώ ότι έχουν περισσότερη πλάκα από ότι περίμενα. Ειδικά όταν το ένα απέκτησε την συνήθεια να δαγκώνει την Ιρα με δύναμη κάθε φορά που προσπαθούσε να το ταΐσει. Το άλλο, επειδή δεν την δάγκωνε και ήταν και πιο ωραίο (είχε μακρύ και πλούσιο τρίχωμα και κάθεται όταν το χαϊδεύει), απολάμβανε πιο προνομιακή μεταχείριση. Περισσότερο φαγητό, μεγαλύτερο κλουβί και μεγαλύτερη ρόδα, καθώς και πρόσβαση στο δωμάτιο/γραφείο της όταν το έβγαζε από το κλουβί. Το προνόμιο το απολάμβανε για αρκετό διάστημα, μέχρι που η Ιρα κατάλαβε ότι το μαύρο ρύζι που έβρισε τελευταία στο πάτωμα της, δεν ήταν ρύζι.

Αν αναρωτηθήκατε, και τέτοιες μέρες λογικό θα είναι, τα χάμστερ τα πουλάνε στα pet shop για 4 ευρώ. Αρκετά φτηνά, αλλά το κέρδος το βγάζουν από τα κλουβιά και τα αξεσουάρ. Ψάχνοντας σε ένα φόρουμ για την φροντίδα των χάμστερ (τσιγκουνεύτηκα να αγοράσω βιβλίο, αφού υπάρχει το google) ανακάλυψα ότι έπρεπε να το είχα κάνει πολύ νωρίτερα. Επίσης ανακάλυψα ότι τα pet shop είναι στυγνοί επαγγελματίες και ενδιαφέρονται για το κέρδος και όχι για τα κατοικίδια.

Πρώτον δεν μου επισήμαναν ότι τα χάμστερ είναι νυχτόβια. Το ήξερα βέβαια, αλλά δεν φανταζόμουν ότι είναι τόσο δραστήρια την νύχτα και ότι κοιμούνται όλη την ημέρα. Μάλιστα κάνουν τόσο πολύ θόρυβο επειδή τρέχουν συνέχεια στην ρόδα τους που αναγκαζόμαστε να τα βάζουμε σε άλλο δωμάτιο και να κλείνω όλες τις πόρτες, μέχρι τουλάχιστον να αγοράσω μια αθόρυβη ρόδα.

Δεύτερον δεν μου είπαν ότι τα χάμστερ είναι μοναχικά pet και θέλουν να ζουν μόνα τους, αλλιώς τσακώνονται. Όχι, με άφησαν να πάρω 2 χάμστερ και να τα βάλω σε ένα κλουβί. Υπέθεσαν ότι θα το ανακάλυπτα αργότερα και θα πήγαινα να αγοράσω και δεύτερο κλουβί (που κάνει 80 ευρώ, ενώ το χάμστερ μόνο 4).

Επίσης, διαβάζοντας το ίδιο φόρουμ βρήκα μια αξιοσημείωτη ιστορία. 'Eνα παιδάκι κλαιγόταν στο φόρουμ ότι το χαμστεράκι του είναι άρρωστο και φοβόταν ότι θα πεθάνει σύντομα λόγω της αρρώστιας του. Ζητούσε βοήθεια από τα άλλα μέλη να καταλάβει τι έχει και πώς να το σώσει.. Τα υπόλοιπα μέλη του φόρουμ, το ρώτησαν γιατί δεν το πάει σε έναν γιατρό μικρών ζώων να ξεμπερδεύει αντί να προσπαθεί να βρει την λύση μόνο του. Το παιδάκι απάντησε ότι θα ήθελε πολύ να το κάνει αυτό, αλλά δεν έχει λεφτά και δεν θέλουν να του δώσουν οι γονείς του. Του είπαν συγκεκριμένα (δινοντας του ταυτόχρονα και ένα πολύτιμο μάθημα πάνω στην εμπάθεια) ότι ‘δεν θα δώσουμε 50 ευρώ για την επίσκεψη σε γιατρό, για κατοικίδιο των 4 ευρώ’.

Από οικονομικής πλευράς, δεν μπορώ να πω ότι έχουν λάθος. Ελπίζω το παιδάκι να μην ξεχάσει το αυτό το μάθημα οικονομίας όταν έρθει η ώρα να τους γεροκομήσει.
Πηγή:http://themazablog.blogspot.com/

13 σχόλια:

  1. ειμαι 7 χρονων και θελω να παρω χαμστερ θα με αφηνει να κοιμηθω το βραδυ΄?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι.Αν και τα χαμστερ κανουν λιιιιιγο θορυβο το βραδυ,δεν ειναι αρκετος για να ξυπνησει καποιον.

      Διαγραφή
  2. εγω εχω παρει ενα χαμστερακι νανο ,ειναι τελιο και πολυ παιχνιδιαρικο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω προσωπικα ειχα ξεχασει να βγαλω την ροδα και ετσι οταν αρχισε να κανει την βραδυνη ασκηση,δεν με αφησε να κοιμηθω ησυχα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το δικό μου δεν κάνει καθόλου ρόδα και ανησυχώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι να κάνω για να αρχίσει να κάνει ρόδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θελω να αγορασω χαμστερακι νανο απο ιδιοκτητη και οχι απο Petshop καθως εχω ακουσει πολλα ασχημα αλλα δεν βρισκω καποιον και μενω Θεσσαλονικη ..αν μπορει καποιος να βοηθησει θα του ημουν ευγνωμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. eleni egw exw hamster kai tha ta zeygarwsw to se kanena mina!! exeis fb? an nai pes name !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καθώς ασχολούμαι με τρωκτικά και έχω και χαμστερ και αρουραιους θα σου πω ότι δεν ξοδευω τόσα όσα νομίζεις! Εμένα όλα τα Κλουβια μου είναι πουλιών με λίγες τροποποιησεις! Ένα τεράστιο κλουβί 20€και ένα κανονικο10 είναι οι μέσες τιμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μένω Θεσσαλονίκη και θέλω να πάρω ένα χαμστερ. ψάχνω στο ιντερνετ για pet shop η άλλα μαγαζιά με κατοικίδια αλλά δεν βρίσκω τίποτα! Μπορείτε να μου πείτε ένα μέρος που έχει χαμστερ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και εγω ψάχνω για χάμστερ και είμαι απο Θεσσαλονίκη! Δεν μπορω να βρω με τίποτα! Αν θα μπορούσε κάποιος να με βοηθεισει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή